dilluns, 15 de febrer del 2010

Spotify.....

Quina meravella d'invent!!!
No si algu de vosaltres hi ha tingut acces. Si no es aixi, mireu de demanar una invitacio, jo no en tinc, de fet la vaig haver de demanar tambe.
Esta molt ben pesnada, tot i que ja fa mesos que esta activa, em va caure la oportunitat fa unes dues setmanes.
Tens tota la musica, al menys el estil que jo escolto, que es bastant ampli, pero per que us feu una idea, va des de La Trinca fins a David Bowie, passant per Serrat, SU TA GAR, Rosendo, Aute, Sabina, U2, Pink Floyd, etc.
De fet no hi ha res que no hagi trobat quan ho he anat a buscar, aixi que es converteix en una eina que segurament ens aniria a tots be, perque si poguessin escoltar musica mentres treballem tot tindria un punt de relax desconegut fins ara, sobretot si estem cansats de sentir les novetats mes comercials que ens ofereix la radio. Doncs imginat si pots triar la teva musica, fer-te llistes per poder escoltar-ho sempre que vulguis, com si estiguessis a casa teva, perque alla on l'obris tens la mateixa informacio.

En resum, una eina, perque no li vull dir programa, mes util del que ens podem arribar a imginar, sobretot si t'agrada la music, es mes que evident.

Afortunats tots el que el teniu, de debo.

Salut!!!

2 comentaris:

  1. hola Josep,

    jo tinc la sort de tenir l'spotify !!
    ara mateix l'estic fent servir...escolto el Robbie Williams: "Angels"

    sí, és una passada, tot i que jo no gasto la mateixa sort amb tota la música que voldria sentir. Clar que estic buscant unes cançons d'un grup que comença i que només té un disc al mercat però que no està dins el circuit comercial, és diuen "Anna Roig i l'ombra de Ton Chien". Tot i així, és un luxe poder crear llistes de reproducció sense pagar i sense esperar!!
    gràcies

    ResponElimina
  2. Paciencia, perque aixo sera questio de temps. Jo crec que els interessa, a aquest d'spotify, en tenir el maxim numero de grups/cançons possibles perque aixo vol dir que estaran arribant a mes gent!!!

    Salut!!!

    ResponElimina